Αριθμός συνομιλίας: | 38 |
Συλλογή υλικού: | Ερευνήτρια 1 Χ. Μ. |
Απομαγνητοφώνηση: | Ερευνήτρια 2 Αν. Ντ. |
Συμμετέχοντες: | Νήπιο, Ερευνήτρια 1 |
Φύλο νηπίου: | Κορίτσι |
Ηλικία νηπίου: | 5 ετών |
Χώρος: | Σπίτι νηπίου |
Τόπος διαμονής: | – |
Πλαίσιο: | Κατευθυνόμενη συζήτηση, ερωτήσεις απαντήσεις, η Ερευνήτρια 1 εχει το ρόλο του δημοσιογράφου το νήπιο απαντάει σε ερωτήσεις |
Ημερομηνία καταγραφής: | 31-Ιαν-2017 |
Διάρκεια: | 9’56’’ |
Κωδικός: | 38f5MLNC2017 |
Σύμβολα συμμετεχόντων: | Ν, Ε |
Ε: Γεια σου.
Ν: ja
Ε: Πώς σε λένε;
Ν: aθina
Ε: Ποσο χρονών είσαι, Αθηνά;
Ν: pede
Ε: Πας σχολείο;
Ν: ne
Ε: Τι τάξη πας;
Ν: meγala nipia
Ε: Τις δασκάλες σου πώς τις λένε;
Ν: em, na su pο mia jati ine para poles?
Ε: Πες μου ποια αγαπάς περισσότερο;
Ν: ti k’iria ti k’iria litsa
Ε: Γιατί την αγαπάς αυτή περισσότερο;
Ν: jati mas kani maθima, jati mas ðjavazi, mas maθeni γramata, jati mas kani prosefxula k’e mas ðjavazi paramiθx’a
Ε: Έχεις φίλους και φίλες στο σχολείο;
Ν: ne
Ε: Πώς τους λένε;
Ν: na su pο prοta tus filus mu?
Ε: Να μου τους πεις.
Ν: ο ag’elos, ο meγalos ag’elos, ο xristos, ο γriγοris
Ε: Ναι…
Ν: k’e ο kaliteros mu filos ine o petros
Ε: Ωραία, και τις φίλες σου;
Ν: sofia, marjana, eee melina, anastasia k’e nasx’a
Ε: Ποια είναι η καλύτερη σου φίλη;
Ν: i anastasia
Ε: Τι παιχνίδια σου αρέσει να παίζεις με τις φίλες σου και τους φίλους σου;
Ν: m aresi tuvlak’a, ksilina tuvlak’a k’e afta
Ε: Πώς τη λένε τη μαμά σου και τον μπαμπά σου;
Ν: k’e m aresi na pezο k’e kuzinika
Ε: Ωραία, πώς τη λένε τη μαμά σου και τον μπαμπά σου;
Ν: apostoli k’e eem k’e k’e k’e litsa
Ε: Αδέρφια έχεις;
Ν: ena
Ε: Πώς το λένε;
Ν: vasili
Ε: Είναι μεγαλύτερος ή μικρότερος;;
Ν: mikroteros
Ε: Τον αγαπάς;
Ν: ne
Ε: Πολύ;
Ν: ne
Ε: Θέλεις αλλά αδέρφια;
Ν: ne
Ε: Παίζεις με τον Βασίλη;
Ν: ne
Ε: Σου αρέσει να τον προσέχεις;
Ν: ne
Ε: Μπορείς να μου πεις ποιους αριθμούς ξέρεις;
Ν: em ne, ena ðio tria tesera pede eksi epta oktο enea ðeka
Ε: Την αλφαβήτα την ξέρεις;
Ν: ne ala stin arx’i kserο
Ε: Μπορείς μου την πεις;
Ν: alfa vita γama ðelta epsilon afto mono kserο
Ε: Ωραία, ποια χρώματα ξέρεις;
Ν: to prasino to k’itrino to mοv to portokali k’e to kok’ino
Ε: Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα;
Ν: ipa roz?
Ε: Δε θυμάμαι, νομίζω ναι, ποιο είναι το αγαπημένο σου;
Ν: to roz k’e tοοο k’e tο k’e tο k’e tο prasino
Ε: Ποιο είναι το αγαπημένο σου ζώο;
Ν: to tsitax
Ε: Αγαπημένο σου γλυκό;
Ν: turta
Ε: Τι κάνετε στο σχολείο;
Ν: pezume, mas vazi erγasia i k’iria k’e mas k’e mas k’e mas rοtai k’e mas maθeni γramata k’e mas ðjavazi paramiθi
Ε: Γελάς στο σχολείο;
Ν: ne
Ε: Τι σε κάνει να γελάς;
Ν: ο xristos pu me pu me γarγalai… na to akusume?
Ε: Έχεις σκεφτεί τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις;
Ν: ne komοtria
Ε: Αθηνά μου, ποιο είναι το αγαπημένο σου παραμύθι;
Ν: i staxtoputa
Ε: Ποια είναι η ιστορία του παραμυθιού;
Ν: i staxtoputa exase to γovak’i tis
Ε: Και τελικά τι έγινε;
Ν: em na to arx’isο apo tin arx’i?
Ε: Πες το.
Ν: mn’a fora k’ ena k’ero
Ε: Ναι…
Ν: itane i staxtoputa k’e i mitries tis evale na kani ðul’es k’e mn’a mera o ipiretis pije pije sto spiti tis staxtoputas k’ eðοse ðjataji θa jini ο xoros na rθite oles i jinek’es simera to vraði to iðe i mitria ipe θa pame sto xoro borο na erθο k’ eγο mazi sas ipe i staxtoputa ox’i na kaθisis eðo ja na plinis ta ruxa k’e na kanis ðul’es
Ε: Και τελικά δεν πήγε;
Ν: k’e forese ena kalo forema meta pu tis ipan i mitries a mu pires to kol’e mu to eklepses sk’isan to forema k’e ipan etsi θa se ði o prig’ipas? na ranotx’ese k’e meta pije sto xoro k’e meta irθe i nona tis k’e tis ipe mi stenaxorjese θa se voiθiso eftx’aksan mia amaksa eftx’akse enan pu oðiγuse tin amaksa enas pu anije ti porta iðe to prig’ipa xorepsane k’e meta irθe i ora ja ta mesanixta etrex’e i staxtoputa sta skal’a k’e peðikloθik’e k’e k’e tis efije ena γοvak’i meta to vrik’e ο prig’ipas k’e molis tis xoruse tis ekane k’e οpx’os tis kani θa ine θa ine i jineka tu k’e tis staxtoputas tis ekane k’e ti padreftik’e k’e zisan afti kala k’ emis kalitera
Ε: Ωραία, σου αρέσουνε τα Χριστούγεννα;
Ν: ne
Ε: Τι σου έφερε ο Άγιος Βασίλης;
Ν: ti barbi pu petai to γatak’i tis
Ε: Ποια είναι η αγαπημένη σου εποχή;
Ν: i aniksi
Ε: Το αγαπημένο σου τραγουδάκι;
Ν: to fegarak’i mu labro
Ε: Κάνατε γιορτή στο σχολείο;
Ν: ne
Ε: Είπες ποίημα;
Ν: ne
Ε: Ποιο; Μπορείς να μου το πεις;
Ν: an arx’iγοs ton majison jinomun.. liγο ine… an arx’iγοs ton majison jinomun mn’a stiγmi.. neraiða imun.. an arx’iγοs jinomun ðen ex’i mn’a stiγmi
Ε: Πες μου το, δεν πειράζει.
Ν: na sto po ap tin arx’i?
Ε: Πες το από την αρχή.
Ν: ime neraiða ðen ine k’e poli. an arx’iγοs ton majison jinomun mn’a stiγmi nomo afstiro θa ipeγrafa me to makri ravði mu klama parapono peðju ðe θa akusti sti ji mono xarumenes fones θa ftanun sto afti mu
Ε: Ωραία, Αθηνά μου, πού πήγες πέρυσι το καλοκαίρι;
Ν: stii
Ε: Πού πήγες;
Ν: sti θalasa
Ε: Έκανες μπάνιο; Κολύμπησες;
Ν: ne ekana k’e vutx’es
Ε: Ωραία, σου άρεσε η συζήτησή μας;
Ν: ne
Ε: Οι ερωτήσεις που κάναμε τώρα;
Ν: ne
Ε: Ωραία, σε ευχαριστώ πολύ.
Ν: θa to akusume?