Αριθμός συνομιλίας:

58

Συλλογή υλικού:

Ερευνητής Παν. Α.

Απομαγνητοφώνηση:

Ερευνητής Παν. Α.

Συμμετέχοντες:

Νήπιο, Ερευνητής

Φύλο νηπίου:

Κορίτσι

Ηλικία νηπίου:

4 ετών και 7 μηνών

Χώρος:

Σπίτι του θείου του νηπίου

Τόπος διαμονής:

χωριό στη Λάρισα

Πλαίσιο:

Συζήτηση

Ημερομηνία καταγραφής:

24-Απρ-2017

Διάρκεια:

10’02’’

Κωδικός:

58f4.7MLR2017

Σύμβολα συμμετεχόντων:

Ν, Ε

Ε: Για πες μου πώς σε λένε;

Ν::vaso  vaso

Ε: Επίθετο ;

Ν: aθanasiu

Ε: Τι τάξη πηγαίνεις ;

Ν: pronipia

E: Τι κάνετε στο σχολείο;

N: zoγrafizume ðjavazume paramiθx’a ee kanume γramata pijenume to proi me to skoliko ee  k’iria exume tin k’iria evi 

E: Πόσα παιδάκια είστε μέσα;

N: eee

E: Ποιους φίλους έχεις εκεί;

N: exume exo tin nikol’eta ti xrisa k’e ti samatina. k’e ti ðespina

E: Είστε πολλά παιδάκια;

N: ne

E: Τι άλλο κάνετε στο σχολείο;

N: eee ðjavazume paramiθx’a, eee tin kok’inoskufitsa tin pedamorfi me to teras k’e tus efta nanus

Ε: Ωραία. Τι κάνεις όταν τελειώνεις από το σχολείο;

Ν: pezume ekso stin avli

Ε: Ναι;

Ν: ne

E: Όταν φύγεις από το σχολείο ;

N: otan fiγo pao sti mama mu

Ε: Μετά;

N: meta erxome eðo

E: Πού;

N: stu xorjo

Ε: Τι κάνεις στο χωριό, παίζεις  με παιδάκια;

Ν: pezo me peðak’a

E: Τι άλλο κάνεις στο ελεύθερό σου χρόνο; Τι κάνεις όταν είσαι έξω;

Npezo, xorevo

E: Πού πηγαίνεις, σε σχολή χορού;

N: pijeno

E: Και τι κάνεις πες μου με τη σχολή χορού;

N: oriental. ja tin parastasi pu θa kanume

E: Και τι θα χορέψετε;

N: oriental

E: Ποιος σας κάνει μάθημα;

N: i k’iria ana. kanume oriental kanume proves ja ja ja tin parastasi k’e k’e stin parastasi θa kanume ee ðe θimame

E: Εντάξει, δεν πειράζει. Πόσα παιδάκια είστε; Είστε πολλά παιδάκια μέσα;

N: imaste ekato tetx’a

E: Πόσα είσαστε; Είσαστε πολλά ή λίγα;

N: pola.  liγa

E: Ναι;

N: ne

E: Τι σου αρέσει γενικά να κάνεις;

N: mmm zestama. Perimene, oriental

E: Με τι ασχολείσαι, σε αρέσει να ζωγραφίζεις, να χορεύεις, τι;

N: na zoγrafizo

E: Τι ζωγραφίζεις συνήθως;

N: e zoγafizo oti mas lei k’iria

E: Δηλαδή; Τι έχεις ζωγραφίσει μέχρι τώρα;

N: ðilaði eee

E: Για πες;

N: a e ti ipame?

E: Τι σας βάζει να ζωγραφίζετε τον τελευταίο καιρό;

N: tora zo tora ðen kseðe biγa skolio

E: Τελευταία φορά τι ζωγράφισες;

N: e a tin panajia ti leo tin panajia to xristo

E: Τον Χριστούλη;

N: tin ajia el’eni leo k’e l’eo to xristuli

E:  Πες;

N: ti na po tora

E: Tι να πεις για αυτό που έγινε στο σχολείο.

N: irθe ena sk’il’aki sto skolio k’e meta irθan na to parun k’e to piγan sto fediko tu

E: Nαι, τι σκυλάκι ήταν; Πώς ήταν;

N: etsi meγalo

E: Ναι;

N: etsi

E: Τι χρώμα;

N: aspro

E: Άσπρο; Φώναξε.

N: siγnomi tora

E: Και μετά ποιος πήρε τηλέφωνο;

N: i k’iria aspa

E: Ναι;

N: ne

E: Και ήρθαν, με τι το έπιασαν;

N: m ena pu px’anun ta psarja

E: Τι είναι αυτό;

N: ena etsi kal’ami pu px’anun ta psarja

E: Με δίχτυ;

N: tetx’o. ox’i ðixti afta pu ex’i jiro jiro t aspra, etsi

E: Το έπιασαν και το πήραν μετά;

N: ne

E: Και έφυγαν εε;

N: ne

E: Εσείς που ήσασταν;

N: sto dzami k’itusame to sk’il’aki

E: Ναι; Και το πήραν και έφυγαν εε;

N: nn

E: Για πες μου τώρα γενικά τι βλέπεις στην τηλεόραση; Βλέπεις τηλεόραση;

N: ne

E: Tι βλέπεις;

N: to sarvaivor

E: Tο Σαρβάιβορ;

N: oxi

E: Βλέπεις; Τι βλέπεις εκεί, τι κάνουν;

N: aγonizmata

E: Ναι;

N: aγ’onizmata

E: Τι άλλο, δε βλέπεις παιδικά;

N: vlepo peðika

E: Τι παιδικά;

N: eee tis pidzamuires… ti pepa to γurunak’i k’e tin peg’i tin poli

E: Ποιο σου αρέσει πιο πολύ και γιατί;

N: tin pepa to γurunaki ke tin pegi tin poli jati jati exi prigipises ke ksotika

E: Τα βλέπεις κάθε πρωί; Πότε τα βλέπεις;

N: merik’es fores ðen ta prolaveno

E: Ναι; Τι άλλο να σε ρωτήσω; Γενικά, παραμύθια διαβάζεις;

N: ne merikes. omos ðen ksero pos ðjavazode

E: Ποιος τα διαβάζει;

N: moni mu ta ðjavazo ke leo oti na ne

Ε: Και κοιτάς τις εικόνες;

N: ne

E: Τι άλλο; Πες μου τι άλλο σου αρέσει γενικά να κάνεις;

N: mu aresi na zoγrafizo k’e na pezo

E: Ναι, τι παίζεις συνήθως;

N: eee pezo. pezo me ta peðak’a

E: Τι παιχνίδια;

N: pezo ekso stin avli

E: Τι παιχνίδια;

N: pezume tsuliθra

E: Ναι; Κρυφτό;

N: ne

E: Με ποιον παίζεις κρυφτό;

N:  i samatina

E: Η Σταματίνα;

N: i samatina pezi bala

E: Ναι; Εσύ;

N: pezo me ta ala ta peðak’a

E: Ναι; Έχεις κατοικίδια; Έχεις ζωάκια;

N: exo katik’iðia

E: Τι;

N: skilo

E: Πώς τον λένε;

N: xonuli

E: Για μίλησε μου για τον Χιονούλη.

N: ti na po;

E: Πες μου πώς είναι ο Χιονούλης;

N: ine aspros

E: Ναι;

N: ne

E: Και πού μένει;

N: sto xorjo

E: Παίζεις μαζί του;

N: pezo mazi tu

E: Τι άλλο κάνεις, Βάσω; Τι άλλο σε αρέσει να κάνεις;

N: mu aresi na kano px’o pol’i

E: Τι;

N: na pezo

E: Με τι;

N: me  musiki

E: Να παίζεις μουσική ή να χορεύεις;

N: na xorevo

E: Τι; Με ποιον χορεύεις; Μόνη σου;

N: moni mu

E: Τι τραγούδια;

N: e  to kunelaki

E: Αυτό δηλαδή είναι το αγαπημένο σου τραγούδι;

N: nn θio na pao na paro tin zak’eta?

E: Πάρ’την. Για πες μου τι φαγητό σου αρέσει να τρως; Το αγαπημένο σου φαγητό ποιο είναι;

N: makarona ke kima

E: Φώναξε.

N: makarona ke kima

E: Τι θες να γίνεις όταν μεγαλώσεις; Έχεις σκεφτεί; Τι;

Ν: furnos

E: Φουρνάρισσα θες να γίνεις;

N: ne

E: Γιατί;

N: jat…i ine i mama mu

E: Πού δουλεύει;

N: sto atika

E: Φούρνο;

N: ne

E: Και θες να γίνεις και εσύ;

N: ne

E: Γιατί;

N: jati θelo. tel’osame?

E: Ναι.

Close Menu