Αριθμός συνομιλίας:

16

Συλλογή υλικού:

Ερευνήτρια Νε. Κα.

Απομαγνητοφώνηση:

Ερευνήτρια Νε. Κα.

Συμμετέχοντες:

Νήπιο, Ερευνήτρια

Φύλο νηπίου:

Αγόρι

Ηλικία νηπίου:

5 ετών και 1 μηνών

Χώρος:

Σπίτι νηπίου

Τόπος διαμονής:

Νεοχώρι, Καρδίτσα

Πλαίσιο:

Βλέποντας και σχολιάζοντας παιδική ταινία (τριδυμούλες)

Ημερομηνία καταγραφής:

18-Ιαν-2015

Διάρκεια:

8’48’’

Κωδικός:

16m5.1MLR2015

Σύμβολα συμμετεχόντων:

Ν, Ε

Ε: Είδες πώς το καθάρισε με τη σκούπα της;                       

Ν: ne

Ε: Είδες πώς παλεύουνε οι τριδυμούλες;

Ν: jati?

Ε: Tα κοριτσάκια.

Ν: jati?

Ε: Κοίτα, για το πανί αυτό. Το βλέπεις;

Ν: px’o pani?

Ε: Aυτό που κρατάνε.

Ν: to xalasan. pai.

Ε: Το χάλασαν.

Ν: iðes? ine kak’es.

Ε: Είναι καλές οι τριδυμούλες. Αυτή η μάγισσα είναι κακιά.

Ν: kati tote to esk’isan?

Ε: Γιατί; Να κοίτα.

Ε: Θύμωσε είδες;

Ν: k’ita e i mama mu ekane ta majika k’e to ( ) to mazo to katsazivi

Ε: Τι το έκανε το μαύρο το κατσαβίδι?

Ν: to to ekane ta majika tis

Ε: Έκανε τα μαγικά της?

Ν: ne

Ε: Πού τις πάει; Πού τις πάει;

Ν: e s ena zedo opa me podikak’a. ti k’asto ine afto?

Ε: Μεγάλο;

Ν: meγalo ine. malon se ( ) kasto paja kapx’os θa milaje

Ε: Λες;

Ν: e aku. aku tola aku. ti ine afto?

Ε: Η φωνή; Ποιος μιλάει;

Ν: e bolo

Ε: Είδες πόσα πολλά σκαλιά είπε; 214.

Ν: aam e to lepume emis

Ε: Είναι ωραίες οι τριδυμούλες.

Ν: malon malon malon ta ta podikak’a milane?

Ε: Αυτό είναι παραμύθι τώρα. Είναι παραμύθι.

Ν: ti ine afto?

Ε: Είναι το κινητό μου.

((πατάει την οθόνη από το κινητό και ανάβει ένα φως))

Ε: Είδες; Τι χρώμα είναι αυτό, Αλέξανδρε;

Ν: ee mov.

Ε: Μωβ. Αυτό εδώ;

Ν: mavo

Ε: Μαύρο, και αυτό εδώ τι χρώμα είναι; Δεν είναι καφέ;

Ν: kafe

Ε: Καφέ. Η μπλούζα μου τι χρώμα είναι; Δεν είναι γκρί; Τι χρώμα είναι;

Ν: xa k’ita pelimene tola aku aku ipa aku

Ε: Ακούω.

Ν: pelimene

Ν: px’os itan?

Ε: Είδες τι του λένε οι τριδυμούλες; Toν βαρέθηκαν πια.

Ν: px’os itane?

Ε: Δεν ξέρω. Μια φωνή που κρύβεται.

Ν: kselo px’os itane. itane enas e itane enas e enas aposos klimenos

Ε: Ένας άγνωστος;

Ν: enas aposos me katio

Ν: ti ine afti?

Ε: Αυτός είναι ένας ιππότης.

Ν: k’ita anitse to loloi. k’ita ti lei ek’i?

Ε: Έχει εικόνες, πολλές εικόνες με γυναίκες.

Ν: opx’os padeti mia dzi ((γέλια))

Ε: Ναι, όποιος παντρευτεί.

Ν: opx’os enas kakos aposos meta molis padeftik’e mia zineka tote kseli ti ti kani?

Ε: Τι την κάνει;

Ν: tin kliðoni mesa sto gudumi

Ε: Στο γκουντουμι.

Ν: k’e meta e bolun ta zune ine skotina mesa.

Ε: Και δε βγαίνουνε;

Ν: boli na ðite k’e kanena lobot

Ε: Μπορεί να δούμε ρομπότ; Θα έχει και ποντίκια; Μπορεί;

Ν: e boli ta ix’e k’e podik’a malon. boli ta ix’e k’e liγo k’e liγo alaxnes 

Ε: Kαι λίγο αράχνες; Μεγάλες ή μικρές;

Ν: mexales

Ε: Mεγάλες;

Ν: (  )

Ε: Ααα

Ε: Είδες το πουλάκι; Τι κάνει το πουλάκι;

Ν: i ooo

Ε: Τσιου τσιου.

Ν: tsiu tsiu. bolis θa… ðe θelo afti ti triðimules

Ε: Γιατί δε θέλεις τις τριδυμούλες; Δεν είναι ωραίες; Τώρα θα λύσουνε το μυστήριο. Θα βρούνε τις κοπέλες που είναι κλεισμένες μέσα στο δωμάτιο και θα τις σώσουνε όλες και θα βγούνε.

Ν: to kselo ne

Ε: Eίδες πού κρύφτηκαν;

Ν: ne. ti ne afto?

Ε: Tο μαντήλι.

Ν: ta xtipisi to kefali tola. k’ita tola. na k’ita

Ε: Να, έπεσε ο κακός.

Ν: ti ne afti?

Ε: Oοο, χαχα, το είδες αυτό; Έπεσαν όλες.

Ν: ba k’ita. majika majika. iðes ti ekana majika

Ε: Eίδες, κάνεις μαγικά. Είσαι μάγος τώρα.

Ν: iðes ekana ta majika me esi ex’is majika?

Ε: Eγώ δεν έχω.

Ν: aladue aladue alalate. iðes ekana majika. k’ita ti exo mesa majika

Ε: Tι είναι αυτό, μαγικά;

Ν: ne

Ε: Θυμάσαι όταν παίζαμε τον Σπάιντερμαν; Πώς έκανε ο Σπάιντερμαν με την αράχνη; Πώς πετούσε τον ιστό;

((το νήπιο σηκώνεται και παίρνει από ένα καλάθι ένα τσαντάκι))

Ε: Τι είναι αυτό; Είναι το τσαντάκι; Δικό σου είναι;

((το νήπιο δείχνει τα παιχνίδια μέσα από το καλάθι))

Ν: tadan

Ε: Α, παιχνίδια;

Ν: tadan

Ε: Αυτός ποιος είναι;

Ν: o spaidiman

((φεύγει από το δωμάτιο))

Close Menu